meet me halfway

Kom hem från träningen vid halv 9, stack direkt in i duschen och sen kolla jag på Grey´s Anatomy. Tycker det är rätt så tråkigt egentligen haha, men när jag har börjat kolla på nått kan jag nt sluta xD .
Plugga ingen franska innan, & orkar nt göra det nu heller , så det får vänta ;) Ska sitta vid datan ett tag till, & sen ska jag börja läsa "Twilight". Btw, såg "New moon" för nån dag sen, riktigt dålig tyckte jag, den första var bättre. Men första gången jag såg "Twilight" tyckte jag den var skit dålig osså, men när jag sett den några gånger blev den bättre haha, kanske samma sak med "New moon" :D  .
Händer inget spec imorron, först skola & sen träning. Börjar vid 10 så kanske hinner slänga in ett inlägg om jag nt sover för länge hehe.
 
Sovgott :)♥




Gammal bild.
Saknar mitt blonda hår, funderar på att färga det igen, men vet nt om jag
ska vänta tills sommaren.


// Miiche


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0