helt failat !!!!

hej allihoppa, idag gick jag till skolan, det va inte så kul dock men vi hade ett prov och det va helt fail, jag typ svara på en sida så var det två sidor kvar :s, jag kommer nog få ig i svenska detta året :o fcuking piss !!!, just nu sitter jag här och ska säga att vi ska uppdatera mer, och jag ska snart börja med dagens outfit lol XD haha och lite sånt därja, :) just nu lyssnar jag på black eyed peace, deras nya låt meet me halv way är hyfsat bra om man lyssnar på den några ggr, och min kompis sprang ner för en backe och typ rev upp hela sin rygg och han har värsta köttsåret vid midjan uuurrrk :o spydde nästan när jag såg det ahha XD men här får ni låten så alla kan lyssna på den ;) xoxo 





/ Gabbiiih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0