tjenare :)
Stan idag med bästa vän , lyckad dag (: , Fick med mig ett par saker hem , ett vanligt baslinne & en eyeliner .
När vi nt palla gå runder mer drog vi & käka. Visste nt vad vi skulle göra sen och det var för kallt ute haha, så vi stack till en trapp och tog massa bilder, inga normala hehe . Men slänger in några, kommer kanske fler i morron :)
Måste också få med att när vi var inne på hm så såg vi Mirre, haha, kanske nt så intressant, men det gör inget (a)

Imorron ska jag dra till en kompis och senare på kvällen blir det träning. Nu ska jag kolla på nån film & sova. Godnatt :)♥



jag vet att jag har värsta fjortis koftan, men den e skön så
jag bryr mig nt ! ;)




lägger in fler imorron, min kamera dog så fick fota med gabbis mobil
ist så har typ inga bilder :)

//miiche


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0